Ik ben al jaren een enthousiast gebruiker van de Lidl app. Iedere zondagochtend doen we onze boodschappen en voordat we gaan, bekijk ik de Lidl app.
Om te beginnen activeer ik alle kortingscoupons die de app aanbiedt. Ik wil niet in de verleiding komen om iets te kopen omdat het in de aanbieding is, terwijl ik het niet echt nodig heb. Dat is geen besparen. Aan de andere kant wil ik ook geen aanbieding missen omdat ik vergeten ben een coupon te activeren.
Ik pas mijn boodschappenlijstje wel aan aan de kortingscoupons. Zo zou ik in dit geval kunnen beslissen om runderchipolata te kopen in plaats van vlees dat niet in de aanbieding is.
De folders van Lidl zijn terug te vinden in de app, en je kunt ook nog in één oogopslag zien welke producten in de aanbieding zijn.
Kortingscoupons zijn een week geldig, tenzij anders vermeld.
Als je jarig bent, krijg je altijd een extra kortingscoupon, voor bijvoorbeeld een gratis reep chocolade.
Vervolgens kijk ik welke aanbiedingen en acties er te vinden zijn binnen de app. De laatste tijd heeft Lidl steeds een spaarmeter, waarbij je gedurende een maand kunt sparen voor korting en gratis producten aan de hand van het bestede bedrag. Eerlijk is eerlijk, door deze actie ben ik een nog trouwere klant van Lidl geworden, want als je binnen een maand €350 hebt besteed, krijg je 5% korting op de kassabon, en dat is een leuk bedrag op een wagen vol weekboodschappen.
Eigenlijk hoef je dit niet te doen voor de korting, maar ik vind het altijd leuk om te kijken hoe ver ik ben op de spaarmeter. Of ik daardoor denk: "Ik moet er wel voor zorgen dat ik vandaag aan de €150 op de spaarmeter kom"? Ja, maar shhh, niet verder vertellen. Lidl marketing team vs Evelyn: 1-0
Op de eerste afbeelding zie je dat we een pak ijsthee van Lidl krijgen. Het is onze eerste beloning deze maand, omdat we meer dan €70 besteed hebben.
De volgende prijscoupon krijgen we als we meer dan €130 besteden: €2 korting op de totale kassabon.
Iedere week geeft Lidl een kraskaart cadeau. Deze week krijgen we korting op een chocoladereep. Het is dus een extra kortingscoupon, bovenop de coupons die altijd in de app staan, en het is een beloning voor terugkomende klanten.
Op de laatste afbeelding zie je dat we toch een leuke korting op de kassabon hebben staan, bijna 10% van het totaalbedrag. Ik maak echt geen grapje als ik zeg dat de Lidl app heel goede kortingen oplevert.
Overigens vind ik het handig dat je kassabonnen als PDF worden opgeslagen binnen de app.
Reactie plaatsen
Reacties